Logisticko-administrativní pracovník

Potřebujete poradit?

244 468 408

244 468 408

Jsme společnost ALARMOVÉ SYSTÉMY CZ a naše práce má smysl – klientům pomáháme s ochranou domova či firmy pomocí moderních bezpečnostních technologií. Naše chytrá řešení přinášejí jistotu a klid do jejich každodenního života. Jsme tu pro ně nejen jako montážní firma, ale dokážeme zajistit i dlouhodobou péči a servis, čímž udržujeme techniku ve špičkovém stavu a prodlužujeme její životnost.

Logisticko-administrativní pracovník

Hledáme systematickou, pečlivou a spolehlivou osobu, které nedělá problém rychle se zorientovat v technických názvech a dokáže si poradit s administrativními úkony. Na oplátku nabízíme férové jednání a komorní prostředí menší firmy, kde se všichni dobře známe.

Výsledkem Vaší práce bude:

  • hladký chod skladu

Co Vás čeká?

  • objednávky, příjem, kontrola, správné uskladnění a výdej zboží
  • vedení veškeré administrativy v informačním systému HELIOS
  • evidence reklamovaného a vadného zboží, odesílání a příjem do oprav
  • pravidelné inventury
  • zajištění pořádku a čistoty ve skladovacích prostorách

Pro tuto pozici nutně potřebujete:

  • dobrou fyzickou kondici
  • schopnost rychle se zorientovat v potřebné administrativě

Výhodou:

  • řidičský průkaz skupiny B
  • znalost informačního systému HELIOS

Co nabízíme?

  • pravidelnou pracovní dobu od 7:30 – 11:30
  • zaučení a pomoc v prvních týdnech po nástupu
  • hrazené pojištění proti škodám způsobených zaměstnavateli
  • příspěvek na MULTISPORT kartu
  • zdravotní volno – sickdays 3 dny
  • slevu na firemní služby/výrobky
  • firemní akce a teambuildingy
  • možnost připojit se k našemu beachvolejbalovému týmu
  • platové ohodnocení: 200,- Kč / hod.
 
Přidat recenzi
Všechny recenze