Jsme společnost ALARMOVÉ SYSTÉMY CZ a naše práce má smysl – klientům pomáháme s ochranou domova či firmy pomocí moderních bezpečnostních technologií. Naše chytrá řešení přinášejí jistotu a klid do jejich každodenního života. Jsme tu pro ně nejen jako montážní firma, ale dokážeme zajistit i dlouhodobou péči a servis, čímž udržujeme techniku ve špičkovém stavu a prodlužujeme její životnost.
Logisticko-administrativní pracovník
Hledáme systematickou, pečlivou a spolehlivou osobu, které nedělá problém rychle se zorientovat v technických názvech a dokáže si poradit s administrativními úkony. Na oplátku nabízíme férové jednání a komorní prostředí menší firmy, kde se všichni dobře známe.
Výsledkem Vaší práce bude:
- hladký chod skladu
Co Vás čeká?
- objednávky, příjem, kontrola, správné uskladnění a výdej zboží
- vedení veškeré administrativy v informačním systému HELIOS
- evidence reklamovaného a vadného zboží, odesílání a příjem do oprav
- pravidelné inventury
- zajištění pořádku a čistoty ve skladovacích prostorách
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
- dobrou fyzickou kondici
- schopnost rychle se zorientovat v potřebné administrativě
Výhodou:
- řidičský průkaz skupiny B
- znalost informačního systému HELIOS
Co nabízíme?
- pravidelnou pracovní dobu od 7:30 – 11:30
- zaučení a pomoc v prvních týdnech po nástupu
- hrazené pojištění proti škodám způsobených zaměstnavateli
- příspěvek na MULTISPORT kartu
- zdravotní volno – sickdays 3 dny
- slevu na firemní služby/výrobky
- firemní akce a teambuildingy
- možnost připojit se k našemu beachvolejbalovému týmu
- platové ohodnocení: 200,- Kč / hod.