Prostudovali jste si uživatelský návod a přesto si nejste jistí jak dále postupovat při obsluze Vašeho zabezpečovacího systému? Nastal u Vás problém, se kterým si nevíte rady? Pak kontaktujte naše odborníky na níže uvedeném telefonním čísle. Ochotně Vám pomohou a problém co nejrychleji vyřeší.

SERVIS 244 468 408
Služba Hot-line je poskytována zdarma 24 hod denně stávajícím zákazníkům s uzavřenou servisní smlouvou.
Servisní poptávku nám můžete také předat poptávkovým formulářem nebo emailem.
Převzetí servisu – nenecháme Vás ve štychu
ASCZ nabízí servis pro široké spektrum bezpečnostních systémů – Alarmcom, DSC, Paradox, Sintony, Rokonet, DAT 5000, Galaxy . V případě Vašeho zájmu o převzetí servisu společností ASCZ Vám nabízíme zdarma prvotní obhlídku objektu vedoucí k získání konkrétních informací.
Nabídka pro stávající klienty
V současné době všem stávajícím klientům, kteří již mají uzavřenou servisní smlouvu nebo mají nainstalovaný systém od společností SV-Agency, Telepatrol, Computer Patrol či Jablotron Security nabízíme výhodnou aktualizaci ceny za servis. Stačí jen zaslat Váš požadavek přes kontaktní formulář a obratem získáte návrh nové servisní smlouvy podle aktuálního ceníku.
Co získáte uzavřením servisní smlouvy?
- Smlouvu se Servisním partnerem bezpečnostního centra Jablotron, tedy záruku kvality
- V naléhavém případě přijedou naši technici JIŽ DO 2 HODIN poté, kdy jste nahlásili nutnost neodkladné opravy Vašeho alarmu
- V ostatních případech garantujeme všem klientům, že začneme s opravou JIŽ DO 24 hodin po nahlášení poruchy systému
- Pravidelnou roční prohlídku Vašeho zabezpečovacího systém